יו"ר מזכירות ברסלב: "הגיעו לאומן יותר מהצפוי, גם לא חסידים שורשיים"

אסתי פלד No Comments on יו"ר מזכירות ברסלב: "הגיעו לאומן יותר מהצפוי, גם לא חסידים שורשיים"

יו"ר מזכירות ברסלב, נחמן בנשעיה מאומן לאבי מימרן: "ציפינו לעשרת אלפים איש וכרגע אנחנו באזור 20,000 איש ויש עוד בדרך. באו בדרך המפרכת גם אנשים שזו פעם ראשונה שלהם, לא רק חסידי ברסלב שורשיים" | "זה כמו כל שמה והשלטון האוקראיני עושה הכל על הצד הטוב ביותר. ברחוב לא רואים שום שינוי"

צילום: נתי קאליש. ארכיון
20:24
29.04.24
אתר קול חי No Comments on התקדמות דרמטית במגעים לעסקת חטופים | חדשות החג

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר איחוד ברסלב, הרב נחמן בנשעיה מספר ממקום שבתו באומן במשדר סיכום השנה בהגשת אבי מימרן: "הדרך הייתה דבר נורא קשה, היינו בדרכים מיום שלישי בבוקר, לא זכור לי קושי כזה בשלושים השנים האחרונות. אבל מה שמדהים באמת זה כמות האנשים, ציפינו לעשרת אלפים איש וכרגע אנחנו באזור 20,000 איש ויש עוד בדרך. באו בדרך המפרכת גם אנשים שזו פעם ראשונה שלהם, לא רק חסידי ברסלב שורשיים"

"זה כמו כל שנה ורואים שהשלטון האוקראיני עושה הכל על הצד הטוב ביותר. ברחוב לא רואים שום שינוי. בתפיסה של האוקראינים, הם רואים בעין טובה את ישראל. האזרח הפשוט בישראל רואה את זה ומרגיש" ציין העסקן הברסלבי.

בנשעיה הדגיש את חוסר הסיכון שבשהות באומן גם בתקופת המלחמה: "שמתי בוויז את המרחק מאזורי המלחמה וזה 14 שעות נסיעה, מצומת גולני לסוריה זה פחות משעה וחצי נסיעה. מה שכן, בתיקון הכללי לא יהיו צילומי רחפן מסיבות ביטחוניות. בניגוד לכל שנה



0 תגובות